Politica de Retur
RETURNAREA ÎN TERMEN DE 14 ZILE – PREZENTARE GENERALĂ
Dacă ai cumpărat ceva online în termen de două săptămâni poţi să returnezi produsul fără a fi necesar să motivezi acest lucru şi îţi vei putea primi toţi banii înapoi, inclusiv ceea ce ai plătit pentru livrarea produsului. Şi ce faci dacă vânzătorul refuză? În Uniunea Europeană există mai multe căi care te pot ajuta să rezolvi această dispută. În cazul în care paşii indicaţi online nu rezolvă problema transfrontalieră, Reţeaua de centre europene pentru consumatori are birouri în întreaga UE, te ajută. Organizaţiile consumatorilor din ţara ta de asemenea te-ar putea ajuta.
Din motive uşor de înţeles produsele alimentare şi cele executate la comandă sunt excluse de la această regulă. Produsele din domeniul audio-vizual sunt excluse în cazul în care nu au fost sigilate sau au fost deja descărcate online. În cazul în care utilizezi produsul mai mult decât necesar pentru a-l testa, vânzătorul poate reduce preţul sau poate chiar refuza rambursarea banilor.
Deci dacă ai încercat un produs pe care l-ai cumpărat online şi nu eşti mulţumit de el îl poţi trimite înapoi, acest lucru oferindu-ţi liniştea sufletească când efectuezi cumpărături în întreaga UE.
De asemenea , pentru a pastra o igiena corectă, magazinele Nana nu schimba lenjeria intimă! Multumim pentru intelegere .